مجله سلامت

مقالات حوزه سلامت و زیبایی

شیاف ماریانا برای بوی بد واژن

۰ بازديد

در این پست به خواص شیاف ماریانا برای بوی بد واژن خواهیم پرداخت و در خصوص ویژگی های درمانی ان در خصوص رفع بوی بد صحبت خواهیم کرد.در انتها با مطالعه این پست در خصوص درمان بوی بد واژن با شیاف ماریانا اطلاعات لازم و کافی را کسب خواهید کرد.

اگر بخواهیم یک راست سر اصل مطلب برویم استفاده از شیاف ماریانا جهت درمان بوی بد واژن بسیار مفید است.بوی بد به دلایل مختلف از جمله تجمع ترشحات ، عفونت مقاربتی ، برهم ریختگی PH ناحیه تناسلی ، رشد بیش از حد باکتری های تولید کننده بوی بد یا واژینوز باکتریایی بوجود می آید.

 آیا شیاف ماریانا برای بوی بد واژن مفید است ؟ پاسخ شما بستگی به نحوه استفاده اصولی و همچنین اصل بودن شیاف ماریانا دارد.ترکیبات گیاهی تشکیل دهنده شیاف ماریانا در جهت کنترل PH ، رفع عفونت و تعدیل باکتری های ناحیه تناسلی مفید هستند.شیاف ماریانا دکتر آز یکی از بهترین نوع این محصول است.

از شیاف ماریانا چگونه استفاده کنیم که بتوانیم بوی بد را از بین ببریم ؟ چنانچه از شیاف اصلی استفاده کنید می توانید هفته اول 3 بار و هفته های بعدی دو بار در فواصل زمانی منظم از این محصول استفاده کنید.این امر به شما کمک می کند تا بتدریج در طی یک دوره یک ماه الی سه ماهه ( بسته به شدت عفونت و بوی بد ) از این شیاف نتایج مناسب دریافت کنید.

جهت خرید شیاف ماریانا اصل کلیک کنید.

شیاف ماریانا برای بوی بد واژن

نکات مهم تکمیلی درمان بوی بد بهمراه استفاده از شیاف ماریانا

علاوه بر استفاده از شیاف با استفاده از نکات زیر می توانید نسبت به کاهش بوی بد اقدام کنید.

1-در دوران عادت ماهیانه دوش نگیرید (یا کمتر بگیرید).

2-لباس زیر خود را مدام عوض کنید.

3-آنتی بیوتیک ها کمک خاصی به شما نمی کنند پس مصرف بی رویه و خودسر آنها را متوقف کنید.

4-موهای ناحیه تناسلی را شیو کنید.

5-از نشستن های طولانی اجتناب کنید.

6-از لباس زیر نخی گشاد استفاده کنید.

شیاف ماریانا برای بوی بد واژن

 

پاسخ به سوالات متداول

آیا هر نوع شیافی برای رفع بوی بد مناسب است ؟ خیر شیاف های متفرقه گاها هیچ گونه خاصیتی که به همراه ندارند.

هر نوع بوی بدی با شیاف ماریانا درمان می شود ؟ منشا بوی بد موارد گفته شده در بالا می باشد که می توانید با شیاف ماریانا نسب به درمان آنها اقدام کنید.

عوارض مصرف برای درمان بوی بد چیست ؟اگر بی رویه استفاده نشود و همچنین در دوران بارداری و عادت ماهیانه مصرف نشوذ عوارضی به همراه ندارد.(به شرط استفاده از شیاف اصلی)

آیا حتما باید شیاف را خارج کنیم ؟ بله بدلیل جذب عفونت توسط شیاف اگر خارج نشود عوارض به همراه دارد و اثر بخشی معکوس خواهد داشت.پس شیاف ماریانا برای عفونت مناسب است اما به شرط استفاده صحیح.

اگر خارش و سوزش داشته باشیم می توانیم استفاده کنیم ؟ در زمان سوزش بافت آندومتر ملتهب شده است و توصیه نمی شود.در زمان خارش مانعی ندارد.

۰ ۰

طرز استفاده از شیاف ماریانا دکتر آز چگونه است؟

۰ بازديد

بهترین روش استفاده از شیاف ماریانا چیست ؟ در ادامه با کالامال همراه باشید.یکی از بهترین محصولات گیاهی جهت برطرف کردن بسیاری از مشکلات زنانه شیاف ماریانا دکتر آز می باشد و این محصول با توجه به ویژگی‌های بی‌نظیری که در درمان مشکلات بانوان دارد به سرعت یک محصول محبوب تبدیل شده است.
طرز استفاده صحیح از این محصول از این رو مهم است که بتوانید با استفاده درست و اصولی از آن اثربخشی و تاثیرگذاری آن در درمان مشکلات را چندین برابر کنید.

طریقه مصرف برای تنگی واژن

 
چنانچه قصد دارید تا از شیاف ماریانا تنها برای تنگی واژن استفاده کنید ، باید در نظر داشته باشید که یکی از ساده ترین راهکارها استفاده از ان پیش از برقراری رابطه می باشد.
شیاف های جذبی 4 ساعت قبل و قرص های ماریانا را می توانید 2 ساعت پیش از رابطه استفاده کنید.
شیاف های جذبی استفاده ساده تری دارند.اما در خصوص شیاف هایی که به شکل قرص هستند مانند دکتر آز ، نیاز به استفاده به شکل اصولی طبق قواعد زیر دارید :
1-به هیچ عنوان شیاف را بیش از 4 سانتی متر داخل ندهید.
2-حتما نیم ساعت دراز بکشید تا اثر خود را بگذارد و در دقایل ابتدایی داخل تر نرود.
3-ترجیحا جنب و جوش زیادی نداشته باشید
4-با شستشو باقیمانده را خارج کنید.
5-نیاز به استفاده مکرر نیست و می توانید نهایتا هر هفته دو بار آن هم پیش از رابطه استفاده کنید.
 

نحوه مصرف برای کیست و فیبروم

 
استفاده از شیاف ماریانا برای کیست و فیبروم جهت درمان نیاز به مداومت دارد.بنابراین می توانید طبق دستورات گفته شده در بالا اقدام به استفاده از آن بصورت هفته ای دو بار نمایید.در نظر داشته باشید چنانچه بیماری شما حاد است و خونریزی دارید نباید از شیاف استفاده کنید.همچنین از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنید تا مشکلات حاد تری برای شما بوجود نیاید.
 

 

این محصول می‌تواند برای عارضه های مختلفی مفید باشد که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اثر فوری در تنگ کنندگی واژن
  • درمان انواع عفونت های بانوان
  • درمان بوی بد و خارش واژینال
  • درمان قارچ واژینال
  • موثر در درمان کیست و فیبروم
  • درمان سرد مزاجی بانوان
  • تنظیم کننده ترشحات زنانه

همان‌طور که دیدیم این محصول ویژگی‌ های بسیار منحصر به فردی دارد و از این رو برای افرادی که قصد خرید شیاف ماریانا استفاده از آن را دارند این موضوع مهم است که محصولی که قصدتهیه آن را دارند را چگونه مصرف کنند.

خرید شیاف ماریانا دکتر آژ

نحوه اصولی استفاده از شیاف ماریانا دکتر آز

شاید برای شما می سوال پیش بیاید که چرا باید این محصول را به صورت اصولی مصرف کنیم ؟برخی از مشتریان هنگامیکه در خصوص استفاده از شیاف ماریانا و یا قرص ماریانا نارضایتی دارند پس از مشاوره و سوال و جواب مشخص می‌شود که دلیل نارضایتی آنها استفاده نادرست از محصول می باشد .با استفاده نادرست و غیر اصولی از این محصول می توانید سبب شوید تا عوارض مصرف نادرست گریبانگیر شما شود.از این رو بسیار مهم است که شیاف ماریانا و هر محصول دیگر را به صورت اصولی استفاده کنید.

در خصوص استفاده از شیاف ماریانا دکتر آز موارد مهم را می‌توان از دو جنبه مورد بررسی قرار داد. جنبه اول تعداد استفاده از شیاف ماریانا در طول یک هفته و جنبه دوم نحوه اصولی شیاف آن در داخل واژن میباشد که در این قسمت قصد داریم هر دو مورد را به بررسی قرار دهیم.
استفاده بیش از حد از هر محصول و فرآوری می تواند عوارض جانبی به همراه داشته باشد. از این رو این مورد را در نظر داشته باشید که شما نمی‌ توانید در طول یک روز دو یا سه بار از شیاف ماریانا استفاده کنید. بلکه استفاده از آن در طول هفته در فواصل زمانی منظم باید صورت گیرد.
به عنوان مثال برای هفته اول می توانید تنها سه بار از این محصول استفاده کنید و این استفاده باید در بین روزهای هفته تقسیم شود. به عبارت دیگر استفاده از شیاف ماریانا دکتر آز در طول هفته اول به مدت سه بار و در فواصل زمانی منظم باید صورت گیرد.
اشکالی که در خصوص مصرف این محصول وجود دارد این است که بیشتر مشتریان و مصرف‌ کنندگان آن از این شیاف به صورت روزانه و یا چند بار در روز استفاده می کنند زیرا قصد دارند تا به سرعت اثربخشی آن در درمان را مشاهده کنند. بعنوان مثال کسی که از شیاف ماریانا برای عفونت استفاده می کند صبور نیست و دوس دارد بزودی نتیجه را مشاهده کند و این تصور را دارد که شیاف ماریانا مانند کپسول و  قرص است.اما حقیقت این است که با توجه به اینکه این محصول دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی و درمانی دارد نیاز است تا در خصوص نتیجه گیری کمی صبور باشید و مطابق آنچه گفته شده از این محصول استفاده کنید.
نحوه اصولی استفاده از این محصول و طرز استفاده صحیح و اصولی شیاف بسیار مهم است. هنگامی که از قرص ماریانا استفاده می کنید باید این نکته را در نظر داشته باشید که نباید اجازه دهید و این قرص درون واژن بماند. شیاف ماریانا بعد از چند ساعت باید خارج شود. همچنین هنگامی که می‌خواهید این محصول را داخل واژن شیاف کنید باید در نظر داشته باشید که بهترین راه آن این است که شیاف را با دو الی سه قطره آب جوشیده و هم دمای محیط شده خیس کنید و بلافاصله به اندازه ۴ تا ۵ سانتی متر داخل واژن شیاف کنید.
علاوه بر موارد گفته شده لازم به ذکر است که برای اثر بخشی بهتر و برای اینکه این قرص جذب دیواره واژن شود نیاز است تا به مدت نیم ساعت دراز بکشید و پس از آن می توانید به انجام فعالیت های روزانه بپردازید. هنگامی که شیاف را داخل واژن قرار دهید نیاز است و پس از یک ساعت و نهایتاً دو ساعت آن را خارج کنید خارج کردن شیاف به این شکل است که باید واژن خود را با آب ولرم شستشو دهید تا باقی مانده شیاف خارج شود.

موارد منع مصرف و استفاده از شیاف ماریانا

با وجودی که این محصول گیاهی است و هیچگونه عوارضی به همراه ندارد در خصوص استفاده صحیح و اصولی از آن موارد گفته شده در بالا را رعایت کنید. همچنین هنگامی که در دوران قاعدگی و دوران عادت ماهیانه به سر می‌ برید استفاده از این محصول منع مصرف دارد.
علاوه بر موارد گفته شده در نظر داشته باشید که استفاده از این محصول برای بانوان باردار توصیه نمی شود. هر چند که هیچگونه عوارضی در خصوص منع مصرف آن برای بانوان باردار وجود ندارد اما بهتر است تا موارد احتیاط را رعایت کرده و چنانچه باردار هستید به هیچ وجه از شیاف ماریانا دکتر آز استفاده نکنید.
کلیه موارد گفته شده در خصوص خواص و ویژگی های شیاف ماریانا تنها در زمانی امکان پذیر است که شما از محصولات اصلی و با کیفیت و دارای ضمانت اصالت کالا استفاده کنید.موضوع دیگر در خصوص منع مصرف برای دوشیزگان است.به هیچ عنوان شیاف ماریانا برای دوشیزگان اثر بخشی ندارد.همچنین در دوران پریودی نیز از این محصول استفاده نکنید.

نکات کلیدی در مصرف و استفاده از شیاف ماریانا

با رعایت این نکات کلیدی در نحوه مصرف شیاف ماریانا می توانیم بیشترین بهره بری از خواص آن را داشته باشید. نکته اول این است که دقت داشته باشید به هیچ عنوان در روزهای نزدیک دوران عادت ماهیانه و به محض پاک شدن از شیاف استفاده نکنید. زیرا در این مواقع بافت آندومتر به شدت نازک است و احتمال ایجاد زخم های بسیار ریز توسط شیاف وجود دارد .

نکته بعدی که در خصوص مصرف اصولی شیاف ماریانا بسیار مهم است خارج کردن آن است. به عنوان اجازه ندهید شیاف بیش از یک ساعت داخل واژن بماند. نحوه استفاده اصولی مطابق مراحل درج شده در تصاویر زیر می تواند به شما بسیار کمک کند. دراز کشیدن بلافاصله بعد از قرار دادن شیاف داخل واژن می تواند به افزایش اثر درمانی شیاف بسیار کمک کند .همچنین به هیچ عنوان شفاف را بیش از ۴ تا ۵ سانتی متر داخل واژن قرار ندهید. همواره سعی کنید از محصولات اصلی و باکیفیت استفاده کنید و همچنین به هیچ عنوان از فروشگاه های متفرقه و شیاف را به صورت فله ای تهیه نکنید.

۰ ۰

خواص شیاف ماریانا برای عفونت

۰ بازديد

یکی از مهم ترین کاربردهای شیاف ماریانا برای عفونت جهت استفاده بانوان می باشد.این محصول بی نظیر می تواند در درمان و تسریع درمان بسیاری از عفونت ها موثر باشد.شیاف ها یکی از سریع ترین و بهترین راههای رساندن دارو به بدن هستند و ترکیبات گیاهی بکار رفته در شیاف واژینال و گیاهی ماریانا همگی دارای اثر ضد عفونت هستند.استفاده راحت و سریع و همچنین قدرت رفع عفونت بالا همگی از مواری هستند که برای استفاده بعنوان یک گزینه درمانی گیاهی و بدون عوارض به شما کمک می کنند.این محصول برای عفونت زنانه مفید است ، اما درمان با آن نیاز به دانستن نوع عفونت و همچنین موارد تکمیلی درمان دارد که در این پست به آنها پرداخته می شود داریم.در نظر داشته باشید چنانچه بر اثر عفونت حاد مبتلا به خونریزی شده باشید نباید از شیاف واژینال ماریانا جهت درمان استفاده کنید.
همان طور که می‌دانید شیاف ماریانا  دارای خواص بسیار زیادی است و یکی از مهم‌ترین آنها رفع عفونت های قارچی از واژن می باشد.وجود ترکیبات ضدعفونی کننده و آنتی باکتریال که کاملاً گیاهی هستند سبب شده است تا بتوان برای رفع مشکلاتی مانند خارش بوی بد واژن ، رفع باکتری ها و قارچ ها و همچنین کیست های تخمدانی و فیبروم بتوان از شیاف ماریانا استفاده کرد.
یکی از از مشکلاتی که به طور شایع برای بانوان به وجود می آید عفونت های قارچی می باشد که عفونت های قارچی می توانند سبب خارش و ترشحات بد بو از واژن و همچنین بروز تبخال های جنسی شوند و چنانچه یکی از این مشکلات را دارید نیاز است و با استفاده از محصولات ضد عفونی کننده و شستشو دهنده مناسب به درمان عفونت قارچی واژن بپردازید.

شیاف ماریانا واسه عفونت خوب است اینکه شیاف ماریانا برای عفونت قارچی موثر است ؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از کسانی که قصد خرید و استفاده از شیاف ماریانا دکتر آز دارند به وجود می‌آید و در این پست قصد داریم تا به طور کامل به این سوالات پاسخ دهیم.

خرید شیاف ماریانا دکتر آژ

 

شیاف ماریانا و عفونت قارچی رحم

عفونت قارچی واژینال عمدتاً به نام کاندیدیازیس میشناسند و همان طور که گفتیم این بیماری شایع است .عفونت های واژینال هنگامی پدید می آیند که تعادل بین باکتری های مفید و قارچها تغییر پیدا می‌کند و سبب می‌شود تا سلولهای قارچی بیش از باکتری ها در واژن تکثیر شوند و همین امر می‌تواند سبب ایجاد خارش و همچنین ورم پوست شود.

برخی افراد تصور می کنند که عفونت های قارچی ممکن است در اثر بیماریهای مقاربتی و تماس‌های جنسی به وجود بیاید اما همیشه این طور نیست و بانوانی که رابطه جنسی ندارند می توانند به عفونت های قارچی مبتلا شوند و چنانچه این علائم را دارید نیاز است تا در خصوص درمان عفونت قارچی خود اقدام نمایید:

چنانچه در ناحیه واژن احساس خارش دارید و یا اینکه پوست اطراف واژن شما ورم کرده است یا اینکه جوش زده است می‌تواند از علائم ابتلا به عفونت قارچی باشد.

همچنین وجود سوزش هنگام ادرار و یا داشتن درد در رابطه جنسی میتواند از دیگر علائم می باشد که نشان دهنده ابتلا به عفونت های قارچی باشد.

عفونت ها می توانند از شریک جنسی نیز منتقل شوند و چنانچه شما و یا همسرتان دارای عفونت قارچی باشید به احتمال زیاد در هنگام انجام رابطه جنسی می توانید عفونت را به طرف دیگری منتقل کنید.
همچنین در برخی موارد روابط جنسی دهانی نیز می‌تواند سبب عفونت قارچی شود و چنانچه زبان و لثه شریک جنسی شما دارای برفک باشد با تماس آن با آلت جنسی زنانه می تواند عفونت ها را به واژن منتقل کنند.

نام محصول شیاف ماریانا
کشور مبدا سازنده ایران برندهای شمعدانی (دکتر آز) ، هفت گیاه ، شاندرمن
تعداد 40 عددی و 15 عددی
مناسب برای درمان عفونت ، درمان خارش ، درمان بوی بد ، تنگ کنندگی،کنترل ترشحات
دوره تاثیر گذاری 20 روز تا بهبود اولیه
ترکیبات آویشن،مازو،زاج سفید،جفت بلوط،پونه،بابونه
سایر خواص بهبود ارگاسم ، پاکسازی کننده
مخصوص  بانوان (برای دوشیزگان مناسب نیست)

عفونت قارچی

چنانچه به عفونتهای قارچی مبتلا شده اید علاوه بر استفاده از شیاف ماریانا برای درمان عفونت قارچی می توانید موارد زیر را رعایت کنید تا بتوانید در درمان خود تسریع ایجاد کنید.
هرگز لباس های زیر تنگ خیس و حساسیت زا را نپوشید.
سعی کنید سیستم ایمنی بدن خود را با مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین ها و مواد موثر در افزایش ایمنی بدن بهبود دهید

چنانچه دارای دیابت هستید سعی کنید آن را کنترل کنید.

چنانچه  قرص های ضد بارداری و آنتی بیوتیک مصرف کنید سعی کنید با مشورت پزشک به طور موقت آنها را قطع کنید تا بتوانید در بهبود درمان خود تسریع ایجاد کنید.

در درمان عفونت قارچی علاوه بر استفاده از شیاف ماریانا باید به این نکته توجه داشته باشید که طول دوره درمان شما ممکن است حتی تا ۳ هفته طول بکشد و در این دوره باید صبور باشید و به طور مداوم و طبق دستور از مواردی که گفته شده و همچنین مصرف شیاف ماریانا استفاده کنید تا بتوانید اثربخشی روند بهبود درمان خود را افزایش دهید.

به هیچ وجه از خوشبوکننده های واژینال و هرگونه ژل ها و محصولاتی که دارای رایحه میباشد در طول این دوره استفاده نکنید.
سعی کنید لباس زیر خود را مرتب عوض کنید و لباس های نخی با کیفیت بالا و البته کمی گشاد تر استفاده کنید.
زیر لباس های تنگ باعث تعریق می شوند و می توانند محیط رشد باکتری ها را فراهم کنند و خشک بودن واژن میتواند درمان عفونت قارچی موثر باشد.
چنانچه در دوران عادت ماهیانه به سر می برید حتما نوار و پد خود را به صورت مرتب تعویض کنید.
استفاده از شیاف ماریانا برای عفونت می‌تواند تاثیر بسیار بسزایی در رفع قارچ ها و دفع عفونت داشته باشد و می‌توانیم بگوییم شیاف ماریانا برای عفونت قارچی یک گزینه مناسب به شمار می‌رود.

۰ ۰

بهترین مارک شیاف ماریانا چیست؟

۰ بازديد

در این پست قصد داریم تا در خصوص بهترین مارک شیاف ماریانا صحبت کنیم و ببینیم که بهترین تولید کننده شیاف ماریانا در بازار چیست ؟در ادامه با کالامال همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در خصوص این محصول به شما ارائه کنیم.
شیاف ماریانا با توجه به ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی که دارد به سرعت به یک محصول محبوب برای درمان بسیاری از مشکلات بانوان تبدیل شده است. این محصول می تواند ویژگی های بیشماری داشته باشد از جمله اینکه در درمان عفونت ها بسیار موثر است و همچنین اثر بسیار فوری و سریع در تنگ کننده واژن دارد.
بسیاری از بانوان به طور مکرر به انواع عفونت‌ها مبتلا می‌شوند و با استفاده از راه‌ های مختلف قصد درمان این بیماری را دارند. اما هنگامی که هیچ نتیجه ای از آن حاصل نمی شود قصد دارند تا در خصوص استفاده شیاف ماریانا اطلاعاتی که از کنند و از این رو به دنبال این هستند که بدانند بهترین مارک شیاف ماریانا چیست.

 

خرید شیاف ماریانا دکتر آز
قرص ماریانا و همان شیاف ماریانا در برندهای مختلفی تولید شده است و یکی از بهترین برندهای تولیدکننده این محصول برند شیاف ماریانا دکتر آز می باشد. این محصول با توجه به قیمت مناسب و اثربخشی فوری در درمان بسیاری از مشکلات بانوان توانسته است به سرعت محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

پس از این محصول نیز شیاف ماریانا جذبی شاندرمن بعنوان دیگر محصول پرطرفدار به سرعت مطرح شد.تفاوت آن نیز با نوع قرصی در این بود که نیاز به خارج کردن نداشت و استفاده از آن بسیار راحت است.
در خصوص تهیه بهترین برند شیاف ماریانا باید این مورد را در نظر داشته باشید که تنها در مواردی که از محصول اصلی و با کیفیت بالا و ضمانت اصالت کالا استفاده کنید می توانید توقع داشته باشید که محصول فوق درمان بیماری‌ های شما موثر باشد و بتواند اثربخشی مناسب را برای شما داشته باشد. متاسفانه فروش بالای این کالا سبب شده است همواره متفرقه و تقلبی آن در بازار به وفور یافت شود و این امر سبب می‌شود تا فروشندگان بسیاری از سوء استفاده از نیاز مصرف کننده داشته باشند و محصول تقلبی را با قیمت بسیار بالا به فروش برسانند و از اینرو سود بسیار بالایی کسب کنند.
نکته بسیار مهم این است که شما باید در نظر داشته باشید که قیمت تمام شده برای یک محصول اصلی با توجه به مواد اولیه با کیفیت به کار رفته در آن از نوع تقلبی آن بسیار بالاتر است و چنانچه محصولی را با قیمت های پایین و باورنکردنی مشاهده کردید این اطمینان را کسب کنیم که محصول به دست شما رسیده است از نوع تقلبی آن است.

مخصوصا اگر از شیاف ماریانا برای عفونت استفاده کنید به این معنی است که فضای داخلی واژن ملتهب است و یک محصول تولید شده غیر بهداشتی می تواند مشکلات را حاد تر کند.
حال شاید سوال برای شما پیش بیاید که بهترین مارک شیاف ماریانا اصل را از کجا تهیه کنیم و بخریم؟ در پاسخ باید بگویم که شما زمانی که از سایت های معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیکی محصول را تهیه کنید می توانید اطمینان داشته باشید که کالای خریداری شده از نوع اصلی آن است. زیرا بسیاری از فروشندگان هنگامی که مشتری تقاضای فرستادن عکس محصول را می کند تصاویر نوع اصلی آن را برای مشتری ارسال می‌کنند و محصولی که به دست شما می رسد با محصولی که تصاویر آن را مشاهده کردید مغایرت خواهد داشت.

ویژگیهای بهترین مارک شیاف ماریانا

چنانچه از محصول با کیفیت استفاده کنید می تواند خواص و ویژگی های زیر را برای شما به همراه داشته باشد:

درمان عفونت بانوان

دارای اثر تنگ کنندگی فوری

درمان انواع قارچ های واژینال

درمان سرد مزاجی

موثر در درمان کیست و فیبروم

موثر در درمان خارش عفونت و بوی بد واژن

۰ ۰