خواص شیاف ماریانا برای عفونت

۱ بازديد

یکی از مهم ترین کاربردهای شیاف ماریانا برای عفونت جهت استفاده بانوان می باشد.این محصول بی نظیر می تواند در درمان و تسریع درمان بسیاری از عفونت ها موثر باشد.شیاف ها یکی از سریع ترین و بهترین راههای رساندن دارو به بدن هستند و ترکیبات گیاهی بکار رفته در شیاف واژینال و گیاهی ماریانا همگی دارای اثر ضد عفونت هستند.استفاده راحت و سریع و همچنین قدرت رفع عفونت بالا همگی از مواری هستند که برای استفاده بعنوان یک گزینه درمانی گیاهی و بدون عوارض به شما کمک می کنند.این محصول برای عفونت زنانه مفید است ، اما درمان با آن نیاز به دانستن نوع عفونت و همچنین موارد تکمیلی درمان دارد که در این پست به آنها پرداخته می شود داریم.در نظر داشته باشید چنانچه بر اثر عفونت حاد مبتلا به خونریزی شده باشید نباید از شیاف واژینال ماریانا جهت درمان استفاده کنید.
همان طور که می‌دانید شیاف ماریانا  دارای خواص بسیار زیادی است و یکی از مهم‌ترین آنها رفع عفونت های قارچی از واژن می باشد.وجود ترکیبات ضدعفونی کننده و آنتی باکتریال که کاملاً گیاهی هستند سبب شده است تا بتوان برای رفع مشکلاتی مانند خارش بوی بد واژن ، رفع باکتری ها و قارچ ها و همچنین کیست های تخمدانی و فیبروم بتوان از شیاف ماریانا استفاده کرد.
یکی از از مشکلاتی که به طور شایع برای بانوان به وجود می آید عفونت های قارچی می باشد که عفونت های قارچی می توانند سبب خارش و ترشحات بد بو از واژن و همچنین بروز تبخال های جنسی شوند و چنانچه یکی از این مشکلات را دارید نیاز است و با استفاده از محصولات ضد عفونی کننده و شستشو دهنده مناسب به درمان عفونت قارچی واژن بپردازید.

شیاف ماریانا واسه عفونت خوب است اینکه شیاف ماریانا برای عفونت قارچی موثر است ؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از کسانی که قصد خرید و استفاده از شیاف ماریانا دکتر آز دارند به وجود می‌آید و در این پست قصد داریم تا به طور کامل به این سوالات پاسخ دهیم.

خرید شیاف ماریانا دکتر آژ

 

شیاف ماریانا و عفونت قارچی رحم

عفونت قارچی واژینال عمدتاً به نام کاندیدیازیس میشناسند و همان طور که گفتیم این بیماری شایع است .عفونت های واژینال هنگامی پدید می آیند که تعادل بین باکتری های مفید و قارچها تغییر پیدا می‌کند و سبب می‌شود تا سلولهای قارچی بیش از باکتری ها در واژن تکثیر شوند و همین امر می‌تواند سبب ایجاد خارش و همچنین ورم پوست شود.

برخی افراد تصور می کنند که عفونت های قارچی ممکن است در اثر بیماریهای مقاربتی و تماس‌های جنسی به وجود بیاید اما همیشه این طور نیست و بانوانی که رابطه جنسی ندارند می توانند به عفونت های قارچی مبتلا شوند و چنانچه این علائم را دارید نیاز است تا در خصوص درمان عفونت قارچی خود اقدام نمایید:

چنانچه در ناحیه واژن احساس خارش دارید و یا اینکه پوست اطراف واژن شما ورم کرده است یا اینکه جوش زده است می‌تواند از علائم ابتلا به عفونت قارچی باشد.

همچنین وجود سوزش هنگام ادرار و یا داشتن درد در رابطه جنسی میتواند از دیگر علائم می باشد که نشان دهنده ابتلا به عفونت های قارچی باشد.

عفونت ها می توانند از شریک جنسی نیز منتقل شوند و چنانچه شما و یا همسرتان دارای عفونت قارچی باشید به احتمال زیاد در هنگام انجام رابطه جنسی می توانید عفونت را به طرف دیگری منتقل کنید.
همچنین در برخی موارد روابط جنسی دهانی نیز می‌تواند سبب عفونت قارچی شود و چنانچه زبان و لثه شریک جنسی شما دارای برفک باشد با تماس آن با آلت جنسی زنانه می تواند عفونت ها را به واژن منتقل کنند.

نام محصول شیاف ماریانا
کشور مبدا سازنده ایران برندهای شمعدانی (دکتر آز) ، هفت گیاه ، شاندرمن
تعداد 40 عددی و 15 عددی
مناسب برای درمان عفونت ، درمان خارش ، درمان بوی بد ، تنگ کنندگی،کنترل ترشحات
دوره تاثیر گذاری 20 روز تا بهبود اولیه
ترکیبات آویشن،مازو،زاج سفید،جفت بلوط،پونه،بابونه
سایر خواص بهبود ارگاسم ، پاکسازی کننده
مخصوص  بانوان (برای دوشیزگان مناسب نیست)

عفونت قارچی

چنانچه به عفونتهای قارچی مبتلا شده اید علاوه بر استفاده از شیاف ماریانا برای درمان عفونت قارچی می توانید موارد زیر را رعایت کنید تا بتوانید در درمان خود تسریع ایجاد کنید.
هرگز لباس های زیر تنگ خیس و حساسیت زا را نپوشید.
سعی کنید سیستم ایمنی بدن خود را با مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین ها و مواد موثر در افزایش ایمنی بدن بهبود دهید

چنانچه دارای دیابت هستید سعی کنید آن را کنترل کنید.

چنانچه  قرص های ضد بارداری و آنتی بیوتیک مصرف کنید سعی کنید با مشورت پزشک به طور موقت آنها را قطع کنید تا بتوانید در بهبود درمان خود تسریع ایجاد کنید.

در درمان عفونت قارچی علاوه بر استفاده از شیاف ماریانا باید به این نکته توجه داشته باشید که طول دوره درمان شما ممکن است حتی تا ۳ هفته طول بکشد و در این دوره باید صبور باشید و به طور مداوم و طبق دستور از مواردی که گفته شده و همچنین مصرف شیاف ماریانا استفاده کنید تا بتوانید اثربخشی روند بهبود درمان خود را افزایش دهید.

به هیچ وجه از خوشبوکننده های واژینال و هرگونه ژل ها و محصولاتی که دارای رایحه میباشد در طول این دوره استفاده نکنید.
سعی کنید لباس زیر خود را مرتب عوض کنید و لباس های نخی با کیفیت بالا و البته کمی گشاد تر استفاده کنید.
زیر لباس های تنگ باعث تعریق می شوند و می توانند محیط رشد باکتری ها را فراهم کنند و خشک بودن واژن میتواند درمان عفونت قارچی موثر باشد.
چنانچه در دوران عادت ماهیانه به سر می برید حتما نوار و پد خود را به صورت مرتب تعویض کنید.
استفاده از شیاف ماریانا برای عفونت می‌تواند تاثیر بسیار بسزایی در رفع قارچ ها و دفع عفونت داشته باشد و می‌توانیم بگوییم شیاف ماریانا برای عفونت قارچی یک گزینه مناسب به شمار می‌رود.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.